Connect with Social

Blog Update

(سیکھنا چاہتے بلاگ پوسٹ) Do you want to learn how to write a blog post?

Published

on

Do you want to learn how to write a blog post_

(سیکھنا چاہتے بلاگ پوسٹ) Do you want to learn how to write a blog post?

کیا آپ یہ سیکھنا چاہتے ہیں کہ جب آپ بطور مصنف بلاگ پوسٹ لکھتے ہیں؟ ٹھیک ہے، آج آپ کا خوش قسمت دن ہے۔ سلام سب کو. اب، شروع کرنے سے پہلے میرا آپ سے ایک سوال ہے۔ کیا آپ نے کبھی بلاگ پوسٹ لکھی ہے؟ اگر آپ کے پاس ہے تو مجھے بتائیں کہ آپ ذیل میں کمنٹس میں مستقل بنیادوں پر کتنی پوسٹس لکھتے ہیں۔ اور اگر نہیں ہے تو، آپ نے مجھے صرف نمبر کے ساتھ نہیں بتایا۔ میں صرف اس بات سے متجسس ہوں کہ آپ میں سے کتنے لوگ مستقل بنیادوں پر مواد لکھتے ہیں اور میں امید کر رہا ہوں کہ یہ ویڈیو آپ میں سے زیادہ کو لکھنے کی ترغیب دینے میں مدد کرے گا، اور یہ اس رفتار کو تیز کرتا ہے کہ آپ کو لکھنے میں کتنا وقت لگتا ہے۔

(پہلا قدم) Step One

پہلا قدم، ایک ایسے مسئلے سے شروع کریں جسے آپ کے ہدف کے سامعین کو حل کرنے کی ضرورت ہے۔ آپ Ubersuggest میں Quora، Reddit، Ubersuggest سوالات، prepositions اور موازنہ جیسے ٹولز استعمال کر سکتے ہیں۔ اور یہ آپ کو بتائے گا، ارے، یہاں کچھ مسائل اور مسائل ہیں جو لوگوں کو ہیں. آپ جانتے ہیں، بالکل اسی طرح جیسے جب آپ Quora پر جا رہے ہوں، آپ کو بہت سارے درد کے نکات نظر آتے ہیں جن کے بارے میں لوگ بات کر رہے ہیں۔ اس سے آپ کو اندازہ ہوتا ہے کہ آپ کو کس چیز کے بارے میں لکھنا چاہیے۔

(دوسرا مرحلہ) Step Two

دوسرا مرحلہ، مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کریں۔ Ubersuggest میں جائیں، اپنی جگہ سے متعلق کچھ کلیدی الفاظ ٹائپ کریں اور جیسے ہی آپ ان مطلوبہ الفاظ میں ٹائپ کریں گے، آپ کو بہت ساری تجاویز نظر آئیں گی۔ ان عنوانات میں سے کوئی ایک کریں جس کی ضمانت آپ جانتے ہو، ایک الگ پوسٹ۔ کیا آپ کو اس کے ارد گرد مواد تخلیق کرنا چاہئے؟ اگر ایسا ہے تو، بہت اچھا. اگر نہیں، تو کوئی فکر نہیں۔ یا، وہ ایک جامع بلاگ پوسٹس کا حصہ بن سکتے ہیں، ٹھیک ہے؟ اگر آپ کے پاس بہت سے مختلف مطلوبہ الفاظ ہیں اور وہ سب ایک دوسرے سے متعلق ہیں، تو وہ ایک جامع بلاگ پوسٹ کا حصہ بن سکتے ہیں۔

(تیسرا مرحلہ) Step Three

تیسرا مرحلہ، اپنے مقابلے کا تجزیہ کریں۔ اور میرا مطلب یہ ہے کہ گوگل میں مطلوبہ الفاظ ٹائپ کریں جن کے لیے آپ رینکنگ ختم کرنا چاہتے ہیں اور آپ اپنا مواد لکھنا چاہتے ہیں، اپنے مقابلے کو دیکھیں۔ کیا ان کے پاس طویل بلاگ پوسٹس ہیں؟ کیا ان کے پاس مختصر بلاگ پوسٹس ہیں؟ ان کے ذیلی عنوانات کیا ہیں؟ کیا ان کے ذیلی عنوانات کلیدی الفاظ پر مشتمل ہیں؟ کیا وہ سوالات کا جواب دے رہے ہیں؟ کیا وہ ان مسائل کے بارے میں بات کر رہے ہیں جنہیں وہ حل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں؟ ان مطلوبہ الفاظ کو دیکھیں جن کے لیے وہ اپنے فوکس کلیدی الفاظ کے ساتھ درجہ بندی کر رہے ہیں، اور آپ Ubersuggests میں اپنے مقابلے کے ان URLs کو ٹائپ کر سکتے ہیں اور یہ آپ کو بتائے گا۔

(چوتھا مرحلہ) Step Four

چوتھا مرحلہ، ایسے اعدادوشمار تلاش کریں جو آپ کے موضوع کو مطابقت، کاروباری اثرات کے لحاظ سے ترتیب دینے میں آپ کی مدد کر سکیں۔ آپ Statista، Google جیسی سائٹس استعمال کر سکتے ہیں، اور جب آپ Google پر ہوتے ہیں، تو آپ مطلوبہ الفاظ کے علاوہ اعداد و شمار کی طرح ٹائپ کر سکتے ہیں۔ آپ گوگل اسکالر کو بھی چیک کر سکتے ہیں۔ اس کے اندر بہت سارے ڈیٹا پوائنٹس اور اعدادوشمار بھی ہیں۔

(پانچواں مرحلہ) Step Five

پانچواں مرحلہ، اپنے مواد کے ٹکڑے کے لیے اپنا خاکہ بنائیں اور میں چاہتا ہوں کہ آپ سرخی کی چند مختلف حالتیں بنائیں۔ یہ سب ہیڈ لائن کے بارے میں ہے۔ وہ سرخیوں کے ساتھ کہتے ہیں، 10 میں سے آٹھ، لوگ اسے پڑھیں گے، لیکن 10 میں سے صرف دو باقی پر کلک کریں گے۔ اب، جب آپ سرخیوں کے بارے میں سوچتے ہیں، اگر آپ جدوجہد کر رہے ہیں، کاپی بلاگر ہیڈ لائن فارمولہ دیکھیں۔ آپ اس کے لیے صرف گوگل کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو بہتر سرخیاں لکھنے میں مدد ملے گی۔ آپ عنوانات بھی چیک کرنا چاہتے ہیں۔ اپنے عنوانات کے ساتھ، آپ کو کچھ مطلوبہ الفاظ شامل کرنا ہوں گے جن کے لیے آپ ہدف بنا رہے ہیں۔ عنوانات لوگوں کے لیے آپ کے مضامین کو چھیڑنا بھی آسان بنا دیتے ہیں، جس کا مطلب ہے کہ ان کی سرخیاں آپ کی سرخیوں کی طرح دلکش ہونی چاہئیں۔ اب، آپ ان عنوانات کا احاطہ کرنا چاہتے ہیں جو آپ نے ٹاپ 10 رینک کے مواد کے ٹکڑوں میں دیکھے ہیں جو اس موضوع کا احاطہ کر رہے ہیں جس کا آپ احاطہ کر رہے ہیں اور اضافی پوائنٹس اور عنوانات کا احاطہ کرنا چاہتے ہیں جن کا احاطہ ابھی تک آپ کا مقابلہ نہیں کر رہا ہے، جیسے کہ اگر کوئی نئی چیز ہو جس کے بارے میں کوئی بات نہیں کر رہا ہے، آپ کو احاطہ کرنا چاہئے۔ اور بالکل آپ کے لیے ایک کھردرے فریم ورک کے طور پر، جب میں اپنے مواد کا خاکہ بنا رہا ہوں، تو میں ایک سرخی سے شروع کرتا ہوں۔ پھر، میں اپنا تعارفی پیراگراف بناتا ہوں۔ پھر، میں مرکزی عنوانات کا خاکہ پیش کرتا ہوں جن کا میں احاطہ کرنا چاہتا ہوں۔ اور یہ میرے مضمون کے مرکزی عنوانات ہیں۔ پھر، میں نتیجہ لکھوں گا اور نتیجہ اس بات کا خلاصہ ہونا چاہیے کہ لوگوں کو کیا سیکھنا چاہیے۔ اور پھر، میں ایک سوالیہ نشان کے ساتھ نتیجہ ختم کرتا ہوں۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اس کی وجہ سے زیادہ لوگ ذیل میں تبصرہ کرتے ہیں، جو پھر آپ کے مواد کے ساتھ آپ کی مصروفیت کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے اور آپ کو زیادہ سے زیادہ قارئین ملتے ہیں۔

(اب آپ کے لیے سوال یہ ہے) Now Question

اب آپ کے لیے سوال یہ ہے کہ کیا آپ اپنی بلاگ پوسٹس کے آخر میں کوئی سوال چھوڑتے ہیں؟ اگر آپ کرتے ہیں، تو مجھے نیچے ہاں کے ساتھ بتائیں۔ اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں، تو بس نہیں کہیے، میں اپنے بلاگ پوسٹ کے آخر میں کوئی سوال نہیں چھوڑتا۔ اور میں متجسس ہوں۔ اور اگر آپ نہیں کہتے ہیں تو آپ کو اسے آزمانے پر غور کرنا چاہیے۔ یہ ایک بہت مؤثر چال ہے

ب، بونس ٹپ. Jarvis to AI جیسے ٹولز کا استعمال کریں جو آپ کے لیے بہت زیادہ کام کر سکتے ہیں۔ یہ آپ کی مدد کرسکتا ہے۔ رسمی لہجہ استعمال کریں اور پڑھنے کے قابل ترین اسکور کو بہتر بنائیں۔

Pakistan News

Facebook

Trending